Bespaartips

 stadspas, venlowbudget

Tijdens al die verrassende gratis uitjes voorgeschoteld door Venlowbudget, wil je goed voor de dag komen. Dames (sorry heren) kunnen bij Helemaal JIJ terecht voor een passende trendy outfit waarin je straalt. Bij Helemaal JIJ shop je  ook met een smallere beurs preloved fashion die eruitziet als nieuw. Eigenaresse van de modewinkel die eruitziet als een luxueus Italiaans modehuis is Lenny, een schat van een vrouw. Ze is maatschappelijk geëngageerd en wordt helemaal blij van klanten die zich goed voelen in wat ze (uit)dragen.

1

Breng je gedragen en als nieuw uitziende (merk)kleding in en verdien daarmee een centje om weer een ander betaalbaar item aan te schaffen. Zelf vind ik het een bijna verslavende sport om met de opbrengst van mijn inbreng mijn kledingkast geregeld te vernieuwen. Mijn kledingbudget is daardoor geminimaliseerd en toch kan ik mezelf geregeld trakteren op iets nieuws. 

2

Eigenaresse Lenny komt graag in contact met kunstzinnige mensen die mooie mode en/of accessoires (van duurzame materialen) maken. Als jouw creatie binnen het Helemaal JIJ concept past, bieden ze je graag een platform. Ook hier valt dus winst te behalen.