Wat doet Venlowbudget voor jou?

 venlowbudget

Wie mij kent weet dat ik altijd met iets bezig ben. Mijn nieuwste project is Venlowbudget. Geregeld bezoek ik kleinschalige gratis events in de eigen gemeente. Als ik enthousiast over dat evenement vertel, hoor ik geregeld 'Dat wist ik helemaal niet. Ik vraag me af hoe dat bekend is gemaakt?' of 'Ik hoor altijd pas achteraf van de leuke dingen die er te doen zijn.' 

Voor iedereen (met een kleine beurs) werk ik mij door een kluwen van evenementen heen - wat is er veel in Groot Venlo te doen! - en zeef daar de kleinschalige, gesponsorde of gesubsidieerde gems uit die je voor nop kunt bezoeken. De grotere evenementen waarvoor je een ticket benodigt, hebben immers een groot reclamebudget en voldoende exposure. 

Kleinschalig betekent niet minder goed. Venlowbudget zorgt er dus voor dat jij kunt genieten zonder door die eindeloze brij te moeten kauwen. Pluspunt: het zijn voornamelijk overdagdingen, want wij senioren geven daar de voorkeur aan. Blijf Venlowbudget volgen (het project duurt een jaar) en laat je positief verrassen.

Beleef, ervaar en geniet, Cela

Venlowbudget wil een breed spectrum bedienen. Wil je jouw Groot Venlose voor-nop-event, creatieve of kunstige bijeenkomst onder de aandacht brengen? Stuur een bericht naar Venlowbudget