Hoe reis je met het openbaar vervoer 17 september 2024

 treinreizen

Na lange tijd ben ik weer gestart met reizen met het openbaar vervoer. Appeltje-eitje dacht ik als dochter van een NS'er. Veel is gedigitaliseerd en het was even wennen. Met behulp van aardige buschauffeurs, lokettisten, conducteurs en machinisten kwam ik op plaats van bestemming. Ik was niet bekend met OV-ambassadeurs, inloopspreekuren en informatiebijeenkomsten. Misschien jij ook niet, vandaar dat ik het deel. Wist je dat er zelfs proefreizen met een groep leeftijdsgenoten worden georganiseerd?

Inloopspreekuur: Kom mee samen op pad
locatie: bibilotheek 
wanneer: 1e dinsdag van de maand in Venlo, 3e dinsdag van de maand Blerick, Antoniusplein 2
tijdstip: tussen 14.00 - 15.30 uur
gratis toegankelijk
Kun je op genoemde dinsdagen niet, neem dan voor je vragen contact op met kommee@trensportal.nl, 038 - 4540130 of kijk op kommeesamenoppad.nl

De OV-ambassadeurs zijn ervaren reizigers die het leuk vinden om anderen op weg te helpen. Praktische tips en antwoorden op vragen zoals: betalen, in- en uitchecken, abonnementen, de buurtbus, je reis plannen.