Je eigen krachtstroom opwekken

 anya straatman, vocalshop

Ik schreef laatst dat september bij uitstek geschikt is om je te oriënteren op een wintercursus/activiteit. Door mijn overenthousiasme sta ik altijd AAN. Afschakelen is lastig voor mij. Ik koos voor een try-out Toonaarden, omdat die op mijn pad kwam.

Wat is Toonaarden? Toonaarden is iets geheel nieuws. De door Anya ontwikkelde noviteit is (nog) nergens anders te volgen dan bij haar in de Vocalshop. Tijdens het voortbrengen van klanken en ademhalingsoefeningen ga je je eigen krachtstroom opwekken. Resonantie voelt als een innerlijke massage die je energie door je hele lijf laat stromen. In het bijzonder daar waar het op dat moment nodig is. 

REVIEW

Anya weet met haar stralende en liefdevolle persoonlijkheid als geen ander een ambiance te scheppen waar ik me meteen op mijn gemak voelde. Er wordt niet gepraat, wel gezongen en gezingzegd; op één antwoord op een retorische vraag na, kon ik dat volhouden!! Het was hele fijne ervaring om tijdens het Toonaarden mijn pauzeknop te ontdekken. Nu moet ik 'm nog leren zelf te gebruiken. Ik heb me opgegeven voor een reeks van zes waarin we bouwen aan een steeds dieper contact met klanken en vibraties in het lichaam. Er zijn vier groepjes van  5/6 personen. Anya heeft nog 1 plekje vrij. Ga zelf ervaren wat toonaarden voor jou kan betekenen!

*Een try-out kost 25 euro voor anderhalf uur. Omdat ik er zo enthousiast over ben (ik slaap als een roosje nu), maak ik graag een uitzondering. Normaal zijn alle genoemde events/activiteiten op dit blog gratis/vrijwillige bijdrage.

vocalshop, anya straatman