Peaceful Piano Ligconcert 11 augustus 2024

 ligconcert

Op het Zomerparkfeest is mega veel te doen op het gebied van kunst, cultuur en muziek. Venlowbudget pikt de onthaasting eruit. Op het parkgras liggend wegdromen bij de peaceful pianoklanken gespeeld door Geronimo Snijtsheuvel. Laat de rust in je neerdalen.

Aanvang: 12.45 u
Locatie: Julianapark
Vrij toegankelijk
Aanbevolen: plaid of yogamat om comfortabel en schoon te liggen

REVIEW
zomerparkfeest

Hemelse klanken. Met de fitnessmat onder mijn arm op weg naar de zelt. Geen idee wat het publiek kan verwachten. Ik installeer me op de houten vloer waar nog net een driehoekje vrij is om mijn matje uit te rollen. Niet het beloofde bladerdak boven ons maar het tentdak. 

Geronimo achter de piano, een strijkkwartet en een hemelse stem die ons vraagt om (weg) te dromen. Het is warm. Ik voel me als bij hot yoga en voel de parelende zweetdruppels van mijn voorhoofd opzij rollen; er zijn meer mensen met een rood hoofd. Het elastiekje voor een hippe bun (miniknotje) blijft vergeten om mijn pols.

Met gesloten ogen geef ik me over en laat me meevoeren door hemels gezang. Het applaus wekt me. Sorry Geronimo. Huh. Ontspannen en met een innerlijk rust in mijn hoofd neem ik 10 minuten om op aarde te belanden. Dit gevoel zal ik de rest van de dag bij me dragen. De meesten staan op voor een meet&greet met Geronimo en om hem te bedanken voor de energie die hij met ons deelde. De man aan mijn voeten (letterlijk) neemt net als ik even de tijd om te acclimatiseren.